donderdag 25 september 2008

M ROSE MOREL & SCHOTEN

M ROSE MOREL & SCHOTEN

(Zie http://www.marie-rosemorel.be/ )

Lezers van mijn blogje weten dat ik quasi dagelijks de website van voornoemde dame lees. (Ook die van Bart Debie ( http://bartdebie.typepad.com/) , de getorpedeerde ex-politiecommissaris uit Antwerpen.) Niet uit gezonde (laat staan ongezonde) nieuwsgierigheid, maar louter om mij te warmen aan de geestdrift voor onze goede zaak, die U tegen straalt uit al haar woorden. Neen, ze is geen eendagsvlieg, lijk Sarh Palin. Ze is veel beter. Omdat ze bij ons is, onze eigen zaak dient, en vooral omdat ze rijdt voor eigen rekening. Haar Amerikaanse evenknie zal (voorlopig, en zelfs na bang afwachten) maar tweede viool spelen. Pndertussen zit Morelleke-Forelleke al lang in Strassburg!
Voldoende gegevens om haar (in de gemeentepolitiek van Schoten) een duwtje in de rug te geven? Laat U niet pramen. Vandaag heeft ze de leiding in die populariteitstest. Alvast nu reeds een dikke proficiat! Met Uw aller hulp kan de overwinning nog veel grandiozer gemaakt worden. Met kans dat het Vlaams Belang deze keer alleen positief in het nieuws zal moeten komen….

Een spannende strijd
(24 september)
Het Nieuwsblad lanceerde vorige week een online enquĂȘte om per Vlaamse gemeente uit te maken wie de "machtigste" inwoner is. Zoals gewoonlijk in Schoten gaat het tussen mij en burgemeester Hendrickx. Het is een nek-aan-nek race, en na een aanvankelijke achterstand heb ik nu een half procentje voorsprong. Dat moet veel beter kunnen. Niet dat ik "machtig" wil zijn, verre van, maar het is de enige manier om nog eens een interview te krijgen in Het Nieuwsblad. Misschien wel met Bart Brinckman, mijn boezemvriend in de media.

Nog niet gestemd voor mij? Wat zijn dat voor manieren? Doen!

Geen opmerkingen: