vrijdag 4 december 2009

MIJN VISIE OVER JAGEN






MOTTO : TERUG NAAR DE NATUUR !!!!!!

Voilà! Weer het zoveelste bewijs van het fluïdum dat de blogwereld omgeeft! D’een voelt wat d’ander weet! En d’ander weet wat d’ene voelt! We zijn één. Wir sind das Volk! Wir sind rechts und verachten das Linke! Oorspronkelijk zei Goebbels dat omgekeerd, maar zeg nu zelf : die omgekeerde Goebbels is toch nooit een veilige referentie geweest!…
Gisteren schreef ik over het onrechtvaardig fenomeen, dat konijntjes nooit kunnen terugschieten op de jagers, wat een zeer grote discriminatie is waartegen het CGKR nooit optreedt
…hoe zouden ze ook! De konijntjes die hier rondlopen zijn niet allochtoon (ingevoerd) en met binnenlandse kleingeestigheden houdt Seppe WeiSS zich niet bezig!
….en vandaag publiceert collega http://blog.seniorennet.be/sociaal/ een cartoontje van het slimme eendje. Volgens mijn bescheiden mening, moet deze tendens van zelfverweer aangemoedigd worden in de gehele dierenwereld, en zelfs door Gaia, zodat zelfs de varkens en de honden, de door de Muzelmannen gehate diersoorten, ons in het verzet bijtreden. Ooit liep er in la Douce France een actie :Touche pas à mon pôte’, waarbij ‘pôte’ niet stond voor POT (homo) maar voor een soort koeterwaasl Import-Frans van ongekend allooi, waarme alleen bedoeld werd ‘Raak niet aan mijn crimineel lief vriendje’
Maar nu over onze goede blogvriend http://blog.seniorennet.be/sociaal/ De artiest die schuilgaat onder deze http://blog.seniorennet.be/sociaal/ mag inderdaad hier ook wel eens in het zonnetje gezet worden! Maak er evenwel geen slechte gewoonte van, maar ga toch regelmatig eens koekeloeren op die webstek. U vindt er de mooiste naakten, die geen schilder ooit op doek kon zwieren. Deze http://blog.seniorennet.be/sociaal/ heeft een onuitputtelijke bron van inspiratie, de ene dag al beter dan de andere. Dat moet zelfs mijn (lieve) Ega toegeven.
Eerst, toen ze http://blog.seniorennet.be/sociaal/ aan mijn favorieten toegevoegd zag, wilde ze mij met een scheef oog bezien. Mannen, bah! Maar nadat ons klein nichtje toevallig de beelden zag en vol ver- en bewondering van achter haar rug bleef kijken, is ze bijgedraaid. Laat het mij ‘de Muze’ noemen, want schoonheid duwt het blote op de achtergrond. We mogen, zoals U weet, het kind nooit met het badwater weggooien!
Persoonlijk (en dat is geen kluchtje) verkies ik van de mooiste foto’s de mooie sprekende ogen. Die zijn goddelijk diep en klaar. Onschuldig en rein als het water van een kabbelend bergbeekje. Waarbij ik wil zeggen, dat die dames voor mij best een weinig gekleed hadden mogen zijn. Het uiterlijke is wel belangrijk, maar het innerlijke nog veel meer.
Because ‘A thing of beauty is a joy for ever’.
Beste dank dus http://blog.seniorennet.be/sociaal/ voor Uw cartoon van het schietklare eendje in het riet…Het getal van de ge-ijkte auteursrechten moogt U, met vermelding van Uw bankrekeningnummer, mededelen op mijn E-postadres. Indien U daar niet op staat, wilt dan genoegen nemen met die andere ge-ijkte formule: ‘God zal ’t U lonen’. Daar komt U dikwijls verder mee dan met een paar moneten….

Geen opmerkingen: