zaterdag 2 januari 2010

DRIE KONINGEN

HAATMAILS VAN JEWELSTE

Zo juist mijn computer moeten uitschakelen vanwege de vele haatmails, als reactie op mij NIEUWJAARSWENS (vervolg) van zoëven.

Zij spreken allemaal namens, zeggen ze, hun teergeliefde Al-laaaaaah, en allemaal denken ze dat ik ofwel een aap ofwel een varken ben. Wat ik, uit hun mond, al helemaal niet eens als een belediging ervaar. Integendeel, volgens mij zijn het die reacties gewone ontvangstbewijzen dat mijn boodschap voor onze Heer Minister van Justitie goed is aangekomen. Weliswaar bij de verkeerde bestemmelingen, want de Her Minister doet zoals van hem gewoon zijn. Hij zwijgt.

Zij stuurden mij zelfs een kopie van hun Goddelijke Boodschap, uitgevaardigd namens een zekere Erdogan en een zekere Mohammed, die mordicus stand houdt dat hij spreekt in functie van OPPERHOOFD van de 17de Provincie in het buitenland van Marokko. Beiden beweren te spreken in opdracht van hun respectuele mede-opperhoofden in de Islamwereld (wat geloofwaardig klinkt) maar ook namens de Europese Unie, vertegenwoordigd door ene Haiku Herman, uit het geslacht der ET-buitenaardse wezeens.

De boodschap, die, als ik hun Arabisch goed begrijp, gericht is aan alle mogelijke Muzelmannen in Europa, luidt: “Wij zijn daar niet langer gewenst, komt allen terug, we zijn weg” – en “Neem een voorbeeld aan het Bezettingsleger van vriend Adolf in ’44-’45, dat niet rap genoeg zijn matten kon oprollen” – “Wegwezen is de boodschap” en “ Wir kommen zurück” zoals aan de fiets zonder banden hing van de laatste die de Rijn overstak.

Ik heb niet geantwoord, want ik herinnerde mij uit mijn kinderjaren de uitbundige Bevrijdingsfeesten van 4-6 September ’44 en de spontane volkswoede tegen al dat achtergebleven gespuis…Die heerlijke tijden zouden dus terugkomen, al is het gespuis van tegenwoordig niet hetzelfde gespuis van toen….

Weet U, “elk zijn beurt”, dat is ook een spreekwoord dat wacht om zijn waarde te bewijzen!

Pssst
De PS van bepaalde van die mails begrijp ik hoegenaamd niet. U wel? Ze luidt “ we will cack on you all with very much noise”. Toegegeven, ik was nooit sterk in talen, noch in anatomie, noch in dreig-taal, maar ik vraag me toch af wat na de punt-komma stond : “Remember Filght 253”

Wat kan Vlucht 253 met menselijke anatomie te maken hebben? Die dingen werken, eenmaal nat geworden, blijkbaar toch niet!?

Geen opmerkingen: