woensdag 14 april 2010

ISLAM KENT GEEN AFBEELDING VAN LEVENDE WEZENS

.

















.

ISLAM KENT GEEN AFBEELDING VAN LEVENDE WEZENS




Lieg ik nu, als ik schrijf dat in de Islam geen enkele afbeelding van enig levend wezen is toegestaan, noch in beeld, nog op doek? Dat wordt overal gezegd en geschreven – maar WETEN doe ik het niet. Van huis uit anders opgevoed, weet ik dat beelden nooit worden aanbeden, maar vereerd omwille van de persoon die voorgesteld wordt. Hoe het met de Muzelmannen zit, weet ik dus niet uit ervaring of persoonlijke vaststellingen.
Maar het is zoals met een zekere substantie, waarin hoe meer geroerd wordt, hoe meer deze stinkt. Lag nu eens uit waarom het meisje Aïsha, het kinvrouwtje,met poppen mocht spelen (zij en haar vriendinnetjes) onder de ogen van de Profeet…..zodat poppen GEEN TABOE zouden zijn in de Islam-wereld….
Wat zegt U? Voer voor psychologen? JaJa, d’er zullen er 5 zijn die het normaal vinden, en 5 die daarin het bewijs van perversie zien. Wat ik denk? Dat wij de dingen van 1400 jaar geleden best laten zoals de feiten zijn. Te meer daar ze nooit weerlegd werden…
Maar ik had, moest ik Muzelman zijn, niet graag dat mijn peuter-kleinkinderen, bij hun pop, er het symbool in zouden zien wat hen te wachten staat. Die afbeelding van een kleine mens is hen gegund, omdat er ooit een vieze oude bok geweest is, die daarmee de onschuld van een klein meisje in slaap kon wiegen….Om daarmee het geheel aan zijn volgelingen toe te late,n, zo niet op te leggen…..
Jezus of Barrabas?
Een ietwate te late vraag als vijgen na Pasen…Maar de wereld koos toen ook al voor Barrabas!

Mohammed wel degelijk een pedofiel.
INGEZONDEN - 12 APRIL 2010
Overgenomen van Het Vrije Volk.

MENEER VAN DER LAAN, OOK VOLGENS DE KORAN WAS MOHAMMED EEN PEDOFIEL.

Toch nog enigszins verbaasd las ik dat adieu-minister Eberhard van der Laan tijdens de presentatie van Robbert van Lanschot's boek Cafe Mogadishu op 28 januari j.l. Hirsi Ali beschuldigde van "schaamteloze verdachtmaking" van "profeet" Mohammed. Verbaasd omdat volgens de gangbare islamologen (en ook volgens de meeste moslims) Mohammed weldegelijk seks had met een negen jarig meisje, waarmee hij zich als 50 jarige man met haar 6 jaar had verloofd. Eberhard van der Laan zet met deze uitspraak de pedofiele geschiedenis van de stichter van de islam weer in de actualiteit. Het is jammer dat Van der Laan met het opstappen van de PvdA-ministers geen minister meer is. Anders zouden er volgens mij wel interessante kamervragen in zitten.

Van der Laan deed deze uitspraak voor een volle zaal in De Rode Hoed. Letterlijk zei hij "schaamteloze verdachtmaking aan het adres van de profeet, als zou hij met te jonge meisjes geslachtgemeenschap hebben gehad". Dat Mohammed een pedofiel was blijkt echter uit de voor moslims heilige hadiths (overleveringen van de "profeet") en zelfs uit de (volgens niet moslims) aan hem toe te schrijven koran. Ergo, het is aan de pedofilie van sekteleider Mohammed te danken dat dochtertjes van zijn meest trouwe volgelingen, in navolging van zijn 6-jarige verloofde Aisha, mogen spelen met poppen. Ondanks het verbod op afbeeldingen van levende wezens. Terwijl in veel islamitische gebieden de huwbare en "consumeerbare" leeftijd voor een meisje negen jaar is.

Het feit alleen al dat deze ex-minister voor integratie de benaming "profeet" gebruikt voor de godsdienststichter Mohammed roept bij mij al vragen op.

De overleveringen van de "profeet" waaruit wel degelijk moet blijken dat de stichter van de islam een pedofiel was:

Narrated Aisha: "The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand ans made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became alright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle come to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age (Translation of Sahih Bukhari, Merits of the Helpers in Madinah (Ansaar), Volume 5, Book 58, Number 234)"

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 88 Narrated 'Ursa: The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).

Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 151 Narreted 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me.

Voor degenen die aan de pedofilie van de stichter van de islam twijfelen is er dan ook nog een citaat ("vers") uit Mohammeds koran:

O, profeet, indien gij van de vrouwen scheidt, scheidt dan van haar voor de vastgestelde periode en berekent de periode, en vreest God uw Heer. Verdrijft haar niet uit haar vertrekken, noch behoeven zij uit zichzelf weg te gaan (vóór de bepaalde termijn) tenzij zij zich openlijk onbetamelijk gedragen. Dit zijn God's vastgestelde grenzen; en wie de door God bepaalde grenzen overschrijdt doet zeker zijn eigen ziel onrecht aan. Gij weet niet; misschien zal God daarna iets beters teweegbrengen. (Koran 65:1) En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die God vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod. (Koran 65:4).

Mocht deze minister voor "integratie" ooit nog in zijn oude functie terug komen zou hij wat mij betreft de volgende kamervragen mogen ontvangen:

1. Op 28 januari 2010 noemde U, als ex-minister voor integratie, de stichter van de islam een profeet. Waarom? Is het voor moslims te veel gevraagd als een seculier niet de benaming profeet gebruikt voor de stichter van hun godsdienst ? Wij als seculieren noemen Jezus toch ook niet "de zoon van God" ?

2. In dezelfde toespraak beschuldigde U Hirsi Ali van "schaamteloze verdachtmaking". Dat omdat zij over de godsdienststichter Mohammed beweerd heeft dat hij "gemeten naar waarden en normen van onze tijd" een pedofiel is. Is het dat U daarmee absoluut niet gelooft dat de godsdienststichter Mohammed geslachtsgemeenschap had met het negenjarige meisje Aisha of bedient U zich van vaak gebruikte uitspraken als "vroeger waren meisjes veel eerder geslachtsrijp" of "in koningshuizen was in Europa pedofilie ook heel normaal"?

3. U noemde Hirsi Ali's bewering n.a.v. bij veel moslims onderschreven overleveringen van de "profeet" (tussen aanhalingstekens dus) "schaamteloos verdachtmakend". Gaat U daarmee dan ook de samenwerking met moslimorganisaties die de betreffende "schaamteloos verdachtmakende" hadiths onderschrijven beëindigen of zelfs tegenwerken. Inclusief de financiers van moskeeen uit landen als Saudi-Arabië?

4. De door U vermelde "schaamteloze verdachtmaking" van de pedofilie van de godsdienststichter Mohammed is behalve in overleveringen van de "profeet" ook terug te vinden in de koran. Namelijk in het citaat genaamd 65:4 waarin een toegestane termijn voor het afdanken van een echtgenote genoemd wordt van drie maanden "voor diegenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad". Wilt U ook deze schaamteloze verdachtmaking aanpakken? Wilt U zich daarmee aansluiten bij de wens van de PVV om, in navolging van het verbod op het andere haatboek Mein Kampf, dat boek met die schaamteloze verdachtmaking te verbieden?

Geen opmerkingen: