maandag 18 februari 2013

1226 - HOE DOOR DE GLOBALISATIE AUSTRALIE AAN DE ACHTERDEUR LIGT


Maandag 18 februari

Zon 7u49-18u05

H Bernadette Soubirous

.

Wetewatje :  UURWERK  = werk dat per uur betaald wordt

.

1226 - HOE DOOR DE GLOBALISATIE AUSTRALIE AAN DE ACHTERDEUR LIGT

 

Over tegenvoeters

 

***

 
U moet niet alles geloven wat de mensen zeggen. U leest hieronder bijvoorbeeld een en ander over de uitlatingen en de afscheidsels uit de transit van een Islam Hogepriester van onder Uw voeten aan de onderkant der aarde. Ik laat in het midden of alles wel kosjes is, en daarom stel ik voor kort en goed, de man naar hier te halen, bij zodanig dat zijn woord, liefst in een der twee landstalen, uitgezonden wordt en uitvoerig in de media komt.
Ik zou zeggen : de Grote Legumen zijn verplichte toehoorders, liefst vastgebonden op hun stoel en bewaakt door leden van de Staatsvuiligheid, die met getrokken schietijzers de orde handhaven.
Vermits zoiets wel nooit zal gebeuren, wordt aangeraden onderstaand artikel grondig tot U te nemen. Allez, toch bij manier van spreken….

 

***

Ter zake :

Moslimgeestelijke uit Sydney roept extremisten op om Geert Wilders te onthoofden

***

De in Sydney geboren Feiz Mohamed roept extremisten ertoe op om de Nederlandse anti-islam parlementariër Geert Wilders te onthoofden. “Dit is echt verschrikkelijk nieuws en een heel serieuze bedreiging, helaas”, zei de Nederlandse politicus.

De Nederlandse parlementariër Wilders, die campagne voert om een einde te maken aan de moslimimmigratie, de bouw van nieuwe moskeeën en de koran te verbieden om zodoende een einde te maken aan de “islamisering” van Nederland, wordt sinds 2004 24 uur per dag bewaakt.

Moslims en vooral moslimgeestelijken lijken openlijk te spreken van het nemen van het leven van anderen. Wat als Australische politici of publieke figuren hetzelfde zouden zeggen over het onthoofden of vermoorden van islamitische figuren? Australië ontving de moslims in goed vertrouwen dat ze ziek en misselijk waren van Irak, Afghanistan en de extremisten en dat zij gedwongen werden te vluchten naar veiligheid, op zoek naar vrede in Australië. Maar als ze van Australië een ander Irak, Afghanistan, Midden-Oosten of Kasjmir willen maken, zouden ze teruggestuurd moeten worden naar waar ze vandaan kwamen. Het wordt tijd dat Australië zich uitspreekt en dat de regering eens heel goed gaat kijken naar haar nationale belangen en thema´s betreffende de nationale veiligheid op de agenda zet, voordat ze de controle verliest.

Dit is waarom Australië troepen stuurde naar Afghanistan en het Midden-Oosten om stabiliteit te brengen in de regio tegen duistere krachten en extremisten die bereid zijn om mensen te doden, iedereen, zelfs van hun eigen volk, in naam van Allah. Hoeveel serieuzer moeten we nationale veiligheid en nationaal belang in onze eigen achtertuin nog nemen?

Vrede, tolerantie en acceptatie werkt van twee kanten, niet alleen van Australische zijde. Het zou niemand toegestaan moeten zijn om zulke commentaren, bedreigingen en speeches te uiten zoals deze vanaf Australisch grondgebied. Tegen mensen die zulke commentaren leveren, dient te worden opgetreden in plaats van respect te hebben voor hun cultuur of geloof.

***

Psssst. Helemaal in de ban van dit artikel, heb ik mijn Muze die aan de deur klopte, binnen gelaten. Kan ik er aan doen dat het mens ietwat Islamofoob is? En dat ze daarbij ogen en oren op haar g.t heeft?  Ooit heeft ze mij, in een vertrouwelijke bui en op een eeuwig zwijgen, toevertrouwd dat  ze zich maar al te goed het verre maar ook het nabije verleden herinnert. Precies of ik dat niet zelf zou weten! Maar ja, de Overheid heeft dat niet graag, want dat maakt de mensen te slim. De mensen kunnen het zwijgen worden opgelegd, maar de Muzen niet!

Ze bracht me een klein versje voor mijn koker, die, zei ze, 250% ludiek en satirisch bedoeld was. Niks geen discriminatie, wist ze. Niks geen racisme, maar als Muze stond ze, zei ze, dichter dan wie ook bij dat Muzelvolk. Hier gaat het :

O Muzel-kind, O Muzel-kind

Weetje wa da ‘k van jou vind?

Je riekt naar bloed en wilt al ‘t mijn’,

En dat vind ik niet fijn.

***

 
Heb ik nu gezegd dat àl de Muzelmannen leven als vraatzuchtige roofdieren? Helemaal niet. Ik breng alleen onder woorden wat ik zie en hoor en hou mijn hart vast tegen de dag dat ze hier talrijk genoeg geworden zijjn..
O Ja, voor ik het vergeet : ook jegens zulke mensen moeten wij tolerant zijn….
 

 

***

(Get) AA 3AB, strijder-schrijver op rust van blog-bubbels. Hij observeert de wriemelende mensenmassa’s en licht op klaarlichte dag het gebeuren bij met een stal-lantaarn. Want hij heeft niet graag dat Breedsmoel-kikkers in zijn zonlicht komen staan.

“Ut mien zunne, of ‘k straal joe, zei de bie”.

 

 

Geen opmerkingen: