maandag 10 juni 2013

1422 – MOHBAMA’S HEK IS VAN DE DAM DOOR DE SCHULD VAN ÉÉN (1) MAN


.
1422 – MOHBAMA’S HEK IS VAN DE DAM DOOR DE SCHULD VAN  ÉÉN (1) MAN
°°°
De liefde kruipt waar ze niet gaan kan ….
 
En zijn geld stinkt niet naar de pietrol…
°°°
De media doen over Obama-Gate dat op uitbreken staat in  de USA, wat Oom Agent doet als hij een aalvlugge bruine saccochendief bezit ziet : hij ziet het niet, want alles wat hij niet ziet, bestaat niet. Anders dan de RAI, de Staatszender in Italia : die bracht deze morgen over dat onderwerp een reportage, waaraan Panorama nog een puntje zou kunnen zuigen.
Enfin, Vandaag.be had ook iets. Zie hieronder. Wedden dat de ordewoorden reeds overal in de lucht hangen? We zwijgen eer over, dus bestaat het niet.
°°°
Ter zake :
De persoon die achter het lekken van recente informatie over de internet- en telefoontap van de Amerikaanse regering zit, is zondag uit de schaduw getreden.
 De Britse krant The Guardian berichtte online dat de 29-jarige technicus Edward Snowden, die tot voor kort werkte voor de Amerikaanse defensiecontractor Booz Allen Hamilton, de informatie aan de krant had bezorgd. The Guardian schreef dat de bekendmaking van zijn identiteit gebeurde "op zijn verzoek".
Overtuigd van gelijk
 "Ik ben niet van plan me te verstoppen, omdat ik weet dat ik niets verkeerds heb gedaan", aldus Snowden in een interview met de krant. Snowden, een voormalige werknemer van de CIA, verblijft sinds 20 mei in Hong Kong. "Maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar huis kan", beseft hij. De voorbije vier jaar werkte hij als werknemer van andere bedrijven voor de NSA, de National Security Agency.
"Mijn enige doel is de mensen waarschuwen wat in hun naam wordt gedaan en wat tegen hen wordt gedaan", zegt hij over zijn daden. "Ik wil niet in een maatschappij leven waar zo'n zaken gebeuren. Ik wil niet in een wereld leven waar alles wat ik doe en zeg wordt opgenomen", aldus nog Snowden.
Belga 10-6-2013
°°°
Gelukkig zijn onze mensen slimmer dan hun broodschrijvers. Die leven op en andere planeet in hun eigen wereldje.
Amerika is al lang niet meer het land “waar we eten en drinken op ons gemak, en slapen gelijk de verkens”, lijk de arme luizen van Vlaamse emigranten uit de jaren ’30 zongen binst ze aan boord zwijmelden van de ss Leopoldville in Antwerpen. Amerika is het land van de Jankees, die chewing kauwend de Feldgrauen kwamen overhoop schieten in 2 wereldoorlogen, die ze wonnen.
Stelt zich de vraag : waarmee kwamen die zich eigenlijk bemoeien? Wat denken ze hiermee bereikt te hebben? De slechterik de kop af bijten, om zelf de grootste te zijn?
*
’t Zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen! Maar moesten ze daarom leren omgaan met slechte vrienden?
Gelukkig is het complot vroegtijdig ontdekt, en kan de normale Amerikaanse Staatsburger binnenkort het roer weer zelf in handen nemen. Met een beetje opkuiswerk zal het weer worden as vroeger en zal de kwade droom die ons in het Avondland wordt opgedrongen, alleen een kwade nachtmerrie blijken te zijn gewest.
Geschreven door AABEE via Digitalia
°°°
°°°
 

Geen opmerkingen: