dinsdag 27 december 2016

3948



2/974 * - VLUCHTELINGEN – dierenleed in duitsland.
.
DINSDAG  27  DECEMBER  2016
SINT-JAN: EVANGELIST;
H. FABIOLA (niet de die van Laken geweest hé)
*
 
Naast de romantiek van het Oude Rome, is er geen betere achtergrond voor de wereldvrede dan het mausoleum  van Hadiranus, thans de Castelleo Sant’Angelo, toevluchtsoord in tijden van nood voor de Paus. Boven staat Aartsengel Michaël, die het zwaard weer opbergt na de overwinning van de pest in de vroege Middeleeuwen. Het werk is van de de Gentse beeldhouwer Peter Anton von Verschaffelt (1710-1793) die een nieuwe versie van de vroegere beelden mocht maken.
*
3948 - EEN HONDENLEVEN IN DUITSLAND MAAR NIET VOOR DUITSE HERDERS. EEN SCHANDELIJKE DISCRIMINATIE     
*
*
GEPLUKT BIJ
*
Vanmorgen ging ik naar het Arbeidsbureau om daar mijn hond aan te melden. Eerst zei de dame: “Honden krijgen geen HARTZ IV!” Dus legde ik haar uit dat mijn hond zwart is, werkeloos, lui, geen idee heeft wie zijn vader is en geen documenten kan laten zien. Dus keek ze in haar boekje na om te zien aan welke voorwaarden voldaan moet worden voor HARTZ IV.
Vrijdag aanstaande krijgt mijn hond zijn eerste uitkering.
Duitsland is een goed land .
*

. .

Geen opmerkingen: